Kävin katsomassa Enkelit ja demonit päivänäytöksessä. Tulipahan taas tuhlauttua kaksi ja puoli tuntia pimeässä, kun ulkona paistoi aurinko. Kyseinen leffa ei kiinnostanut mua tippaakaan. Ainoa plussa oli Hanksin Tomppa, joka sattuu olemaan yksi mun suosikkinäyttelijöistä. Oon lukenut Brownin kirjan joskus muutama vuosi sitten, mutta mulla on siitä aika hatarat muistikuvat. Leffan alussa tuli muuten Terminator Salvationin traileri. Voi nam. Se näyttää hyvältä. Pakko ehkä fiilistellä ja katsoa ennen uutukaista legendaarinen Terminator 2: Judgement Day.

Tehtiin tässä taannoin myös ostosreissu Ikeaan. Se on ja yksi vihonviimeinen paikka. Yhden kirjoituspöydän osiakin sai koluta siellä varastossa kolmesta eri hyllystä. Viikonloppuna oli myös Anteron tuparit. Olipahan taas aikamoista. Alkuperäisen suunnitelman mukaan mun oli tarkoitus juoda vaan omenaporetta ja lähteä ennen auringonlaskua kotiin. Mutta pippaloissa oli boolia ja kuinkas taas kävikään. Päädyin kotiin vasta aurigonnousun tienoilla. Nyt skarppina Meripäiviin asti
Viaton