Mä tutustuin tässä hiljattain netissä olevaan sivustoon LibraryThing. Siellä voi luetteloida ja arvostella lukemiaan kirjoja. Tässä on mun kirjahyllyni sisältöä: fi.librarything.com/catalog/Uma_Karma En laittanut sinne jokaista lukemaani hömppäkirjaa, sillä ilmaistilillä kirjoja voi listata vain kaksisataa kappaletta. Mulla ei ole kuin osa noista kirjoista omassa hyllyssä, monet olen lainannut kirjastosta tai kuunnellut iTunesista ostettuna äänikirjana. En ole antanut kirjoille sen kummempaa arviota, vain tähdet yhdestä viiteen.

Oon lukenut tässä viime aikoina vampyyrikirjoja tulevaa lehtijuttua varten. Kirjoitan lokakuun puolella tämänhetkistä vampyyri-ilmiötä käsittelevän jutun. Tuntuu että joka puolelta puskee verenimijöitä! Näkyvimpänä on varmasti Twilight-kirjasarja ja siihen pohjautuvat elokuvat. Mä itse pidän enemmän HBO:n sarjasta True Blood, vaikken vampyyreista juuri välitä. Jenkeissä alkaa nyt syksyllä myös uusi sarja The Vampire Diaries. Luin lehtijuttua varten ensimmäisen kirjan Stephenie Meyerin Twilight-saagasta, sekä kaksi Sookie Stackhouse-kirjaa, joihin True Blood pohjautuu.

Oon lukenut myös Barbie-nuken historiaa käsitteleviä kirjoja, sillä mä kirjoitan meidän lehteen Barbien juhlavuoden kunniaksi nukkea käsittelevän artikkelin. Aion käsitellä siinä Barbien lisäksi myös Bratz-nukkeja, jotka on todella suosittuja pikkutyttöjen keskuudessa (ja joita mä en henk.koht. voi sietää).