Mulla on ollut tosi kiva päivä. Olin heti herätessä hyvällä tuulella ja aurinkokin on alkanut jo paistamaan siihen malliin, että kohta ollaan kevään puolella. Hoidin aamulla vähän asioita, naputtelin arvion Percy Jackson Salamavaras-elokuvasta ja vastailin lukijapostiin. Työn alla olevaa kirjaakin tuli kirjoitettua, eikä homma takkua enää samalla tavalla kuin joulukuussa. Meinasin ottaa kunnon lipat tuolla talon edustalla olevilla roskalaatikoilla, mutta pysyin onneksi pystyssä, joten sekään ei pilannut mun päivää.

Tein myös pienen ostoksen eräästä netin lahjatavarakaupasta ja hankin hedelmäistä sisustus-/huonetuoksua. Ne ovat nyt ilmeisesti jonkinlainen hitti ja hyväntuoksuinen koti on päivän sana. Mun kotona tuoksui jouluun asti suklainen tuoksukynttilä, mutta pistin kynttilät jo kaappiin ensi joulua varten, joten uusi tuoksu on ihan kiva. Toinen hankinta oli ensimmäinen Blondi tuli taloon dvd. Oon niin odottanut, että koska tuo ihana ysärihömppä tulee myyntiin. Se oli pienenä mun lemppari ja mulla oli aina kauhea kiire kotiin satujumpasta etten vain missannut Blondia.

Ainiin, mun silmiin osui deviantART:ssa hauska sarjakuva nimeltä Scandinavia and the World, jossa Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti ja muutamat muut maat ovat hauskasti edustettuina pienten ukkeleiden muodossa. Sarjakuvan piirtäjällä on hyviä oivalluksia eri maiden kulttuureista ja höhlistä stereotypioista. Tässä on yksi mun suosikeista. (täysi resoluutio klikkaamalla)

 


Sauna Time by *humon on deviantART