OMG w00t jee! Sain kämpän Kotkan keskustasta! Sanon vuokrasopparin irti ensi viikolla ja lähden kamoineni heti, kun huhtikuu päättyy. Ainoa miinus tässä on se, että uuteen kämppään tehdään pientä pintaremonttia ja joudun asumaan sen ajan äitin ja isin helmoissa kaikkien rojuneni kanssa  Kävin kattomassa sitä asuntoa eilen töiden jälkeen ja nyt en malta oottaa, että pääsen pois tästä nykyisestä murjusta. Mulla on naapuri, joka tupakoi sisällä ja se käry tunkee mun makuhuoneeseen ja vaatekomeroon. Lisäksi mulla on ikkunan alla päiväkoti ja ne lapset huutaa siinä päivittäin.

Uusi kämppä on vähän yli 40 neliön vuokra-asunto omalla saunalla ja lasitetulla parvekkeella. Vuokranantajina mulla on meidän perhetutut (suhteilla mennään tässä maailmassa, taas se todistettiin), joiden lapsia oon aikanaan vahtinut. Toi on tosi mukava juttu, koska saan vaikuttaa itse mm. millaisiksi seinät maalataan jne..

Odotan todella innolla etenkin sitä lasitettua parveketta. Ja omaa saunaa! Se asunto ei sijaitse ihan ydinkeskustassa, mutta junaliikenne siihen kyllä kuuluu. Talo on ihan meren rannalla joten pääsen meidän (vene)laiturilta iltaisin uimaan. Varsin mielenkiintoisen tästä uudesta asunnosta tekee myös se, että mun pikkuveli asuu suoraan mun yläpuolella... Mulla on kamala aavistus, että mun Codi-illat tulee lisääntymään.

Tää on jo viides kerta kun mä muutan. Yritän tällä kertaa aloittaa pakkaamisen ajoissa ja hankkiutua eroon kaikesta ylimääräisestä. Pistin vaatteita myyntiin huutonettiin ja skeittilaudan, joka on pölyttynyt kohta vuoden hattuhyllyllä, sain myytyä Anssille.