En oo ehtinyt päivittämään blogiani melkein kuukauteen, mutta nyt istun koneen ääreen kahvikupponen seuranani. Mulla on meneillään justiinsa muuttourakan välivaihe, eli olen muuttanut pois vanhasta asunnosta ja majailen nyt kaiken maallisen omaisuuteni kanssa äidin ja isin luona - jo kolmatta viikkoa. Olen siis koditon  Uuteen asuntoon pääsen ensi viikolla jahka siellä on isketty vähän maalia seiniin.

Miä en malta oottaa, että pääsen uuteen kotiin ja saan jälleen oman rauhan. Täällä mä en pysty keskittymään kirjoittamiseen ja nukun huonosti, koska toi mun vanha sänky on aivan upottavan pehmeä ja liian kapea (ja täällä on jotain paranormal activityä, tai sitten se rapina on välikatossa pesivä orava). Mun porukat asuu omakotitalossa, mutta täällä on tällä hetkellä niin paljon tavaraa, että missään ei mahdu liikkumaan kunnolla. Mun pikkuveljen vanhaan huoneeseen ei voi edes astua sisään, kun siellä on se vaara että saa niskaansa sinne kasatun pinon vene- ja pihatavaroita, joka kohoaa kattoon asti.

Mulla on mennyt suurin osa ajasta näiden muuttokiireiden kanssa. Oon myös tehnyt taas päiväkotisijaisuuksia ja tulevat kuukaudet kuluu kesätoimittajan hommissa. Siinä välissä pitäisi saada valmiiksi myös se seuraava osa siihen Tatu & Severi-sarjaan, mutta kirjoittaminen on ollut nyt kuukauden jäissä. Kirjoittaminen on myös vähän tökkinyt kevättalven jälkeen, joka varmaan johtuu siitä, että jossain kohtaa mukaan on tullut juonikuvio, joka ei toimi. On siis otettava vähän takapakkia ja katsottava, mistä homma kiikastaa. Eiköhän se lähde siitä sitten taas rullaamaan