Voi ihanuus! Kevät on muuttunut poikkeuksellisesti kesäksi ja minä oon vihdoin kotiutunut uuteen asuntoon. Muutto ja remontti kävi todella pikaisesti, revittiin nimittäin vielä viikko sitten tapetteja seinistä ja heiluteltiin maalitelaa, mutta nyt mä oon jo saanut kaikki tavarat paikoilleen ja ehtinyt pitää pienet illanistujaisetkin muutamille kavereille. Joku vasaran käytön taitava saa vielä ensi viikolla tulla ja laittaa muutamia tauluja seinille ja postissa mua oottaa kaksi elokuvajulistetta: La Dolce Vita ja Breakfast At Tiffany's. Molemmat menevät tuolle punaiselle seinänpätkälle. Ja mulla siis on vihdoin ja viimein punainen seinä! Oon himoinnut sellaista ikuisuuden ja mun mukavat vuokraisännät anto mun valita itse asunnon maalit. Ja tiskikonekin mulla on, no more wrinkly hands! Ostin sen vanhoilta asukkailta käytettynä. Oma saunakin on bueno, vaikka saunotaan kyllä Anssin kanssa aika usein viikonloppusin äipän ja iskä  luona.

Junaliikenteeseen en oo ihan vielä tottunut ja pomppaan jatkuvasti parvekkeelle katsomaan, kun juna Kouvolasta puksuttaa ohi  Mua kiinnostaa myös kovasti talon edustan kukkapenkkejä nyhtävät mummut ja naapuritalojen leikkivät lapset. Oon kunnon parvekekyylä! Ja huomatkaa, että mulla on kaunis näköyhteys Kotkan Punaiseen taloon. Alan toiminta siellä on toki lakkautettu jo aikoja sitten, mutta se on jokaiselle kotkalaiselle aina vaan Punainen talo.

 

 

    

 

Amanda lasketaan luultavasti jo ensi viikonloppuna vesille ja voi sitä riemua, kun on sitä nyt kevään aikana tuunattu ja puunattu. Anssi verhoili kaikki pehmusteet uudestaan ja rakens peräosastoon vielä kokonaan uudet penkit ja hytin vaatekaapista tuli valaistu baarikaappi. Niin, et kyl maar kelpaa veneillä. Mietin tässä jo että mitähän sarjoja sitä katsoisi kirjoittamisen ohella tänä kesänä, kun mulla on tapana viettää vapaat kesäyöt tuijotellen putkeen kokonaisia sarjojen tuokkareita, telkkarista kun en niitä siis seuraa ollenkaan. Vanha kunnon Daria voisi olla hyvä ja se on nyt ilmestynyt dvd:lle. Parhaillaan pyörivien sarjojen fandomeissa onkin sitten hiljaista. Stargate Universe jää tauolle ihan pian ja The Pacific on myös edennyt viimeiseen osaan. Supernatural päättyy, samoin The Big Bang Theory ja Family Guy. Lostia mä en oo enää jaksanut seurata, mulla lopahti mielenkiinto jo paljon ennen vikaa tuokkaria. True Bloodin kolmoskausi sentään jatkuu kesän myötä eli jippii Alexander Skarsgård vämpyyrihampineen palaa ilahduttamaan mun iltoja. Myös Weeds jatkuu vihdoinkin ensi kesänä.

Kirjoitin hiljattain kokonaisen uuden luvun tulevaan kirjaani ja aloitan myös uuden luku-urakan, koska ensi viikolla meidän toimitukseen pitäisi saapua Clint Eastwoodin tuore elämänkerta mulle arvosteltavaksi. Se on varmasti mielenkiintoinen, onhan Clint kuitenkin Thö Mään.