opuv01.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyt alkaa pikku hiljaa hajoiluttaan tässä rakennuksessa tapahtuva remontti. Pora on laulanut jo kuukauden yhtä soittoa.  Eikös sitä remppaa vois saada pikku hiljaa purkkiin? Huomaa myös, että kohta on kesä sillä mun kämppä muistuttaa iltapäivisin taas saunaa. Lisäksi roskis, jota en aamulla jaksanut viedä oli viruttanut koko päivän jotain lirua tohon tuulikaappiin. Bueno.

Onko alle kahden viikon päästä jo muka vappu? Mitenkäs tää aika taas on hujahtanut johonkin. Lätkän MM-kisatkin taitaa alkaa loppuviikosta. En tiedä jaksanko kiinnostua niistä enää. Joskus nuorempana fanitin Leijonia ihan fanaattisena. Sen kyllä tiedän, että yläkerran jannut katsoo jokaisen ottelun, koska se mekkala kuuluu mun kämppään.

Tuli muuten hommattua Lady Sovereignin uusin albumi Jigsaw. Neidin eka lätty oli hyvä, mutta tällä uudella on ehkä pari biisiä, joista oikeesti pidän. Uutta PMMP:tä sen sijaan oon jaksanut vinguttaa julkaisusta asti.

Gekot aiheuttaa mulle stressiä hirveällä kevätriehallaan. Eilen illalla Hanna puri Lottaa silmään! Toinen levytteli kaikessa rauhassa lämpökivellä, niin yks tulee ja purasee silmästä. Lotan simmu veresti jonkin aikaa ja pelkäsin, että se sokeutui, mutta aamulla se kyyläsi mua taas ihan normaaliin tapaansa.

Oon lukenut viime aikoina kääntämätöntä versiota Hunter S. Thompsonin Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa-kirjasta. Onneksi kielitaito riittää, koska teksti on mahtavaa ja mun mielestä käännöksessä häviää monesti jotain oleellista.