Mulla ei ole oikein mitään päivitettävää, kun en ole tehnyt mitään ihmeempiä. Oon kotiutunut uuteen asuntoon hyvin ja tykkään asua keskustassa; kaikki on niin lähellä! Oon myös huomannut kuinka kaunis kaupunki Kotka onkaan kesällä, kun on tullut pyörittyä tuos satamassa ja puistoissa. Mitäs muuta? Oon käynyt elokuvissa ja juttukeikoilla, mut  kirjoittaminen on vähän jäissä. Valoisat yöt valvottaa mua, enkä saa nukuttua ku ehkä 6h vuorokaudessa. Vietän yökausia välillä piirtäen tai lukien tai tuijotellen elokuvia irc-kavereiden kanssa. Kiinnostuin myös jalkapallosta, kun vilkaisin Espanjan joukkuetta ja siinä pelaavia valioyksilöitä (Fernando Torres!), joten sitäkin tulee katseltua  

 

Viikonloppuna olisi tiedossa kesän ensimmäinen saarireissu, kun mennään taas koko pyhä perhe Rankkiin, jossa juhlittiin viimeks syksyllä mun synttäreitä. Aion olla kovis ja heittää talviturkin! Se on taas luvannut pientä tuulta viikonlopuksi, mut onneks ei sentään sellasta myrskyä ku syksyllä. Sen kotimatkan Rankista muistan kyllä iäti...