Oon talvi-ihmisiä, mutta silti vetää haikeaksi, kun luonto alkaa hiljalleen kellastua. Kohta pitää taas kaivaa kynttilät esiin ja marketeissa soi joululaulut. Pidän kyllä elokuusta. Loppukesän yöt on sellaisia pehmeän lämpimiä. Ja elokuun kuutamo on kaunis. Istuttiin perjantaina iltaa mun luona Keipisen, Jannen ja yhden puolitutun Anssin kanssa. Siirryttiin puoliltaöin tonne Sokeritehtaan rantaan. Oli lämmin yö, meri täysin tyyni ja taivaalla upea kuutamo. Lojuttiin varmaan pari tuntia sinne rantaan raahatulla penkillä. Olin aika Äly ja Väläys ja keksin, että rantaan voitaisiin oikaista hautausmaan ohi kulkevaa metsäpolkua pitkin. Siellä ei nähnyt yhtään mitään. Ei edes omaa kättään, vaikka se oli kymmenen sentin päässä kasvoista. Mulla oli mukana mun järkkäri ja olin niin viisas, että räpsin menemään ja valaisin polkua salamalla kunnes sokaistuin täysin ja Keipinen sai taluttaa mua lopun matkaa. Janne oli joukon Redshirt ja meni edeltä. Se sai päälleen kaikki risut ja hämähäkinseitit :D Ja mä oon satavarma, että näin metsässä kolme random hyypiötä. Ne kulki rivissä niinku Kolme Ässää ja niillä oli päässä lippikset. Jostain syystä kukaan muu ei nähnyt mitään. Katsottiin alkuillasta myös American Psycho. Pötkötettiin kaikki neljä rivissä tossa sohvalla ja naurettiin henkeä haukkoen Patrick Batemanille. Hitto sitä käyntikorttien kanssa hikoilua :)

Tilasin Books on Demandilta justiinsa koevedoksen seuraavasta kirjastani, että näen miltä kannet ja taitto näyttävät painettuina ennen kuin kirja päätyy kaiken kansan ostettavaksi. Olipahan taas säätämistä niiden resoluutioiden, upotettujen fonttien ja sivunumeroiden kanssa. Oon suht velho tietokoneiden kanssa, mutta mulla on joku ihan yli-hifi versio Wordista, enkä mä löydä sieltä koskaan mitään toimintoja ilman kymmentä kirosanaa.

Oon katsonut viime aikoina Penn & Teller: Bullshit -sarjan kuudennen ja seitsemännen kauden jaksoja. Se on yksi harvoista sarjoista, joita tulee seurattua suht aktiivisesti. En voi käsittää mistä ne löytää niitä dillejä haastateltavaksi. Miten ihmiset suostuu nolattavaksi kaiken kansan eteen? Eiköhän se kuitenkin oo tiedossa seitsemän vuoden jälkeen, että kyseisessä sarjassa jokainen näyttää vähintäänkin pelleltä...