Mulla ei ole ollut yhtä suurta lempibändiä sitten 90-luvun. Fanitin 12-vuotiaana sydämeni pohjasta Spice Girlsiä ja mun huone oli vuorattu kyseisten typyköiden kuvilla. Nykyään mun musiikkimaku on melko laaja. Tykkään kuunnella klassista, jazzia, räppiä, metallia, punkkia ja elokuvien scoreja. Kun olin pieni meillä soi kotona usein The Beatles, Kolmas nainen, Kaj Chydeniuksen sävellykset, Led Zeppelin, Pink Floyd, CCR ja monet 60- ja 70-lukujen progebändit. Iskä piti huolen, että Yellow Submarine tuli tutuksi mulle ja Anssille jo ennen kouluikää. 

Nykyään omien musagenrejensä parhaimmistoon kuuluvat mun kohdalla mm. Rage Against The Machine, NOFX, Muse, Sigur Rós, Dead Kennedys, Pink Floyd, Ultra Bra, PMMP, Maija Vilkkumaa, MetallicaThe Beatles, Bad Religion, Jefferson Airplane, Apocalyptica,The White Stripes, Queen ja monet muut. Mua kuitenkin nyppii se, että suurin osa mun kavereista ja tutuista nyrpistää mulle aina nenäänsä, kun ne kuulee että miä pidän räpistä. No höh. Ei kaikki räbäytys ja hip hop ole semmoista bikinimiisuperseenvatkaus-skeidaa mitä musakanavilla soitetaan. Olenkin poiminut tähän loppuun muutamia omista suosikeistani. Näitä et todennäköisesti näe musateeveessä. Poikkeuksena Eminem, josta minä pidän kyllä ihan aikuisten oikeasti. Huom! Sanoituksethan näissä kipaleissa ovat sitten aika pitkälti K-18 kamaa 

 

 

Jedi Mind Tricks presents Army of the Pharaohs - All Shall Perish

 

 Goretex - The Big Sleep

 

Army of the Pharaohs - Dump the Clip

 

Three Six Mafia - Triple Six Clubhouse

 

Mr. Hyde - Corpse Trail of the Beastman

 

Insane Clown Posse - Hokus Pokus 

 

Virtuoso - Man of the Hour

 

Snowgoons ft. Last Emperor - Man of the Year

 

Eminem - Underground

 

 

Public Enemy - Harder Than You Think

 

Fort Minor ft. Ruy of S.O.B, Juelz Santana, Celph Titled - S.C.O.M.