Nyt seuraa pientä avautumista: mun selkä on ihan romuna, hartiat on kipeet ja ne särkee ja säteilee niskaan ja käsivarteen. Oon nukkunut kohta kuukauden tossa vuodesohvalla, kun mun parvisängyssä oleva patja romuttaa mun selkää entisestään. Astuin yksi ilta lattialla olleen katkenneen neulan päälle ja se sattui niin perskeleesti. Sain myös hiusväristä allergisen reaktion ja nyt mun niskassa on turvonneita rauhasia. Lisäksi multa katkesi äsken kynsi. Prkl. No niin, se siitä avautumisesta. Mun elämään ei kuulu mitään uutta. Viikko sitten oli hauskat halloween-bileet, joista maksoin seuraavana päivänä kalliisti. Ei ole ollut yhtä pahaa darraa vapun jälkeen. Jospa mä vihdoin uskoisin, että ne kirkkaat ei sovi mulle. Vapun ja halloweenin välillä on nimittäin selkeä yhteys: vodka.

Oon saanut viime aikoina jälleen ihanaa fanipostia, tällä kertaa pojilta. Ne piristää niin mukavasti päivää. Kotisivujeni vieraskirjaan en tavallisesti kommentoi vaikka luenkin sitä, mutta pyrin edelleen vastaamaan jokaiselle joka vaivautuu kirjoittelemaan mulle sähköpostia. Mitäs muuta? Katselin tuossa hiljattain Carl Saganin dokumenttisarjan Cosmos. Kerrassaan upea sarja, vaikka sillä onkin jo ikää. Carl Sagan, tähtitieteilijä, astrobiologi ja ateisti, on yksi suurimmista idoleistani. Mä tilasin vuoden verran Tähdet ja avaruus-lehteä, mutta se tuli niin kalliiksi, että tilaus jäi tosiaan vain yhteen vuosikertaan. Avaruudesta puheen ollen. Katsoin äskettäin myös Duncan Jonesin (David Bowien poika) esikoisohjauksen Moon, joka osoittautui yhdeksi vuoden parhaista elokuvista. Sen voi nähdä Suomessa valitettavasti vain dvd:llä. Elokuvaa tähdittää Sam Rockwell, yksi tämän hetken lahjakkaimmista  - ja aliarvostetuimmista - näyttelijöistä. Koko leffa on käytännössä hänen harteillaan ja toivon, että Rockwellin roolisuoritus palkitaan.

Mä kun olen näin raihnainen, niin ajattelin laittaa skeitin myyntiin huuto.nettiin. Ei mun polvi kestä sitä enää. Talvi on kyllä vähän huonoa aikaa myydä. Mut mitäpä toi lauta turhaan tuolla naulakossa pölyttyy. Jos tänne on eksynyt lukemaan joku mahdollinen ostaja, niin käsi pystyyn vaan  Kyseessä ei ole mikään tuliterä peli. Dekki (Aste) on naarmuinen ja täynnä vaatteiden mukana tulleita tarroja, pyörät (52) on aika kuluneet mutta grippi sentään on uusittu aika hiljattain.