Mun ylähuuli näyttää tällä hetkellä samalta kuin Goldie Hawnin suolaliuoksella piikiteyt pusuttimet elokuvassa Hylättyjen vaimojen kerho. Mun allergiat on lähtenyt viime aikoina ihan hanskasta! Heräsin tänään aamulla huulet turvonneena ja viime viikolla mulla taas oli silmät niin turvoksissa, että näytin samalta ku joku vuosikymmenen putkeen dokannut ritu. En tajua mikä mua voi edes allergisoida näin pahasti tähän aikaan vuodesta.

Ja apua kun musta tuntuu, ettei mulla riitä aika kaikkeen mitä tahtoisin tehdä. Tänään illalla olisi luvassa Burtonin Alice in Wonderland ja heti perään pitää kirjoittaa siitä arvostelu lehteen. Mulla on odotukset todella matalalla, mutta yritän jättää ennakkoasenteet kotiin ja suhtautua leffaan objektiivisesti. Myös 3D-tekniikkaa käsittelevä juttu pitäisi saada aikaiseksi ihan lähiviikkoina ja meidän toimitukseen saapui tänään tiiliskivimäinen Can't Buy Me Love - Beatles, Yhdysvallat ja Amerikka mun arvosteltavaksi. Taitaa jäädä Sinuhe egyptiläinen nyt kesken. Lisäksi oon ilmoittautunut taas Rekryyn sijaiseksi päiväkoteihin, mut alkaa tuntua, että joku viikon sijaisuuskin söisi aika reippaasti aikaa kaikelta muulta. Ja harmittaa, kun oon jo jonkin aikaa halunnut maalata muotokuvan Sinuhen Neferneferneferistä, mutta aika on mennyt kaikkeen muuhun.

Kirjoittaminen onneksi sujuu ja sain viime viikolla aikaiseksi kokonaiset kolme uutta lukua.  Viikonloppuna kävin bileissä, mutta olin vesilinjalla ja läksin suht aikaisin kotiin pelaamaan uutta Final Fantasya. On muuten hyvä peli. Mulla on vaihteeksi pari sarjaakin, joita seuraan: Helppo elämä ja The Pacific. Onneksi kaiken voi katsoa nykyään jälkikäteen, eikä tarvii olla passissa tv:n ääressä just sillon kun se ohjelma sattuu tulemaan.

Ai peeveli kun multa pääsi muuten viime viikolla gekko karkuun tänne mun asuntoon! Etsin sitä varmaan kaksi tuntia ja löysin sen lopulta sohvan alta. Siinä olikin työ ja tuska saada mokoma karkulainen poijes sieltä alta, kun mulla ei ole edes taskulamppua ja toi sohvan pohja on todella lähellä lattiaa. Luukas-gekko on nyt tuon karkumatkan jälkeen päässyt selvästi vapauden makuun, koska se pyrkii joka ilta ulos terrasta. Taitaa pikkuinen tarvia myös uuden nimen, koska musta tuntuu että Luukas onkin tyttö 

 

Tässä se epeli lipoo tyytyväisenä kuonoaan