Ostin itselleni virheät silmät! Ilman vahvuuksia kylläkin, koska en käytä laseja. Mulla on linssit päässä nyt ensimmäistä kertaa ja yritän totutella tähän kieltämättä outoon fiilikseen. Laittamisen kanssa oli tietysti pientä probleemaa, ensikertalainen kun olen. Vasempaan silmään piilari pujahti ihan ongelmitta, mutta oikeasta se pulpahti kerran ulos. En tiedä vielä miltä silmät näyttää luonnonvalossa koska nyt on jo pimiä. Mun oma väri on vaaleansininen, joten niissä näkyy väri kuin väri todella hyvin.

 

 

Huomenna postiluukusta putoaa vihdoin ja viimein Final Fantasy XIII! En varmaan poistu asunnostani tulevana viikonloppuna, ja parkkeeraan seuraavat kaksi viikkoa töistä suoraan television ääreen  Oscaritkin tuli muuten katsottua ja olipas tylsin gaala miesmuistiin. Myös nelosen Oscar-studio oli aivan epic fail. Uutistenlukija EI ole sama kuin juontaja. Kaikki Oscarit oli ennalta-arvattu, paitsi original screenplay oli kyllä yllätys. Paska sellainen. Mun mielestä se pysti olisi kuulunut Inglorious Basterdsille eikä The Hurt Lockerille

 

Tuo mediamaksu sieppaa mua taas aivan vietävästi. Eilinen uutinen www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Lindén+Yle-maksuksi+190–195+euroa/1135253533377 maksun noususta 195 euroon ei ollut erityisen mukava. Mistä vetoa, että vuoteen 2012 mennessä se on jo yli kaksisataa. Ja ei nyt ole hei ihan reilua, että ihmisiä rahastetaan palvelusta, jota he eivät käytä. Mä en katso telkkaria enää kuin joskus harvoin porukoilla käydessä, ja YLE ei ole tarjonnut mulle mitään ohjelmaa sitten Muumien. Sekin sieppaa, että mediamaksu on kaikille saman suuruinen. Olen valmis barrikadeille.