Kas. Eipä ole tätä blogia ihan hiljattain päivitetty. Mut eipä tässä juuri oo (taaskaan) mitään uusia kuulumisia. Mun syksy ja alkutalvi on ollut rauhallista aikaa. Oon käynyt elokuvissa, arvioinut kirjoja ja tehnyt taustatyötä paria isompaa juttua varten. Musta on myös tullut jotenkin ihmeellisesti mun serkun 2½-vuotiaan pojan lapsenvahti. Oon käynyt leikkimässä sen kanssa 2-3 kertaa viikossa syyskuusta lähtien, kun mun serkku on ihan yksin ja sillä on kädet täynnä uuden vauvan kanssa. Päiväkodin lapsiin en ikinä kiinny mitenkään erityisemmin, mut oma sukulaislapsi on aivan eri asia. Mä oon niin paras tätsy ja oon jo päättänyt, että opetan sen nappulan pelaamaan futista kunhan se vähän kasvaa :3

Ho ho ho! Oon aivan täpinöissä lähestyvästä joulusta :) Joulu on niin mun lemppari! Mulla ei oo hirveesti joulukoristeita, kun ollaan aina joulut äitil ja iskäl, mut oon kuitenkin vähän yrittänyt laittaa jotain joulutunnelmaa omaankin asuntoon.

  

 

(mun ruokapöytä on mun sängyn alla ja olo on aina ku jollain hobitilla kun siellä istuu!)

Joululahjoja en oo vielä hankkinut - muuta ku itselleni :D Ihka ensimmäisen pelipaidan! (Niin, jos jollakulla on mennyt ohi, että olen nykyään aivan fanaattinen jalkapallofani, niin tässä pieni muistutus) Mut se oli pakko hommata itse, kun en luota siihen et meidän äiti tai iskä tai kukaan osaa ostaa mulle juurikin sen pelaajan puseron, joka miä haluan: Gonzalo Higuain, Real Madridin hyökkääjä #20. En malta odottaa että tulee kesä ja pääsen kulkemaan ympäri Kotkaa tuo paita päällä, koska tää kaupunki on täynnä Barca-faneja (Real Madridin kovin ja vihatuin vastustaja). Saan varmaan turpaan, jos meen Realin paidassa väärään sporttibaariin...

 

Mun on pakko tulla päivittämään tätä blogia vielä joulunpyhinä tai vuodenvaihteessa, koska haluan kiittää kaikkia mun lukijoita kuluneesta vuodesta. Siihen asti, adios!